انواع مانيتور كامپيوتر استوك

۸۰ بازديد

  امروزه با توجه به نياز مبرم به استوك كيس و مانيتور استوك HP، اكثر افراد جامعه با بخش هاي مختلف كامپيوتر از جمله سخت افزار و نرم افزار آشنا هستند. در اين مقاله به يكي از قطعات سخت افزاري كامپيوتر يعني مانيتور مي پردازيم.

مانيتور وسيله اي است كه خروجي داده هاي وارد شده به كامپيوتر را روي صفحه نمايش مي دهد. با پيشرفت علم و تكنولوژي، انواع مانيتورهاي بيشتري براي كاربردهاي مختلف ساخته شده است كه در ادامه به تفصيل توضيح مي دهيم و به شما كمك مي كنيم تا يك مانيتور دست دوم خوب داشته باشيد.

براي خريد مانيتور استوكDell اينحا كليك كنيد


صفحه نمايش لمسي استفاده شده
ويژگي برتري مانيتور لمسي نسبت به ساير مانيتورها هوش مصنوعي آن است كه كاربردهاي زيادي از جمله نمايش تصاوير، موسيقي، تماس صوتي و تصويري و ... دارد.

كار با اين مانيتور بسيار آسان است و تنها ايراد اين مانيتور ممكن است قيمت بالاي آن باشد كه فقط با توجه به امكاناتي كه ارائه مي دهد مي باشد پس اگر مشكل مالي نداريد و استفاده و كيفيت آن مهم است. به شما، اين نوع مانيتور به شما پيشنهاد مي شود.

خريد مانيتور لك لك و مانيتور دست دوم
با توجه به توضيحاتي كه در متن بالا داده شد با انواع مانيتور آشنا شديم. حال براي خريد مانيتور بايد به چه نكاتي توجه كنيم و به چه اطلاعاتي نياز داريم تا يك انتخاب خوب داشته باشيم و مانيتوري را با هزينه مناسب انتخاب كنيم كه معيارهاي مهم و مهمي براي ما داشته باشد.
مانيتور دست دوم بهتر است يا استوك مانيتور يا مانيتور نو؟ در ادامه به اين سوالات پاسخ خواهيم داد.



مانيتور دست دوم يا نو
در واقع مانيتور جديد سالم بوده و در صورت ايراد داراي گارانتي معتبر مي باشد كه به راحتي قابل تعويض مي باشد. بنابراين، خريدار ديگر نگران خرابي زودهنگام مانيتور خود نيست.

اما امروزه با توجه به افزايش مداوم قيمت مانيتورهاي جديد در بازار الكترونيك، كاربران اقدام به خريد مانيتورهاي دست دوم يا استوك مانيتور كرده اند.

زيرا مي توانند مانيتوري با كيفيتي مشابه مانيتور نو با كمترين قيمت خريداري كنند. براي اينكه در خريد مانيتور استوك و كاركرده انتخاب خوبي داشته باشيد بايد به چند نكته توجه كنيد
اولين نكته اين است كه از فروشنده استوك مانيتور، رسيد خريد مانيتور را بخواهيد و در صورت داشتن گارانتي، آن را از فروشنده تهيه كنيد.
نكته دوم توجه به جعبه و محتويات مانيتور در هنگام خريد است. زيرا نشان مي دهد كه مالك قبلي چقدر نسبت به نگهداري مانيتور حساس بوده است.

براي خريد كيس استوك اچ پي اينجا كليك كنيد



نكته سوم اين است كه اگر استوك يا فيتر كاركرده ايرادي دارد، بهتر است ابتدا آن را به يك متخصص در زمينه خريد و فروش يراق آلات ببريد تا به شما اطلاع دهد كه اين عيب به راحتي و با هزينه كم قابل تعمير است و يا هزينه به همراه دارد. تو بالا

علاوه بر نكات بالا، تست هايي براي سلامت مانيتور استوك وجود دارد كه شامل تست پيكسل مرده، تست نقطه اي، تست نور و تست قطعي مي باشد. بنابراين با كمي دقت و دانش مي توانيد يك مانيتور استوك كاركرده و دست دوم را با قيمتي مناسب و با كيفيت بالا خريداري كنيد.

قيمت موجودي و مانيتور نو
مانيتورها بسته به برند، سايز، وضوح، نوع پنل و ... قيمت هاي متفاوتي دارند. بنابراين، بسته به مدل و ترجيحات شما، قيمت مانيتورها متفاوت است. در مقايسه با مانيتورهاي كاركرده و استوك، قيمت كمتري نسبت به مانيتورهاي جديد همان مدل و برند دارند.

خريد اينترنتي مانيتور موجود و دست دوم
امروزه با گسترش ارتباطات مي توانيد به راحتي محصول مورد نظر را از كيلومترها دورتر خريداري كنيد. خريد مانيتور استوك و كاركرده نيز به همين صورت است و به راحتي مي توانيد مانيتور كاركرده خود را از سايت هاي معتبر انتخاب كرده و با ساير مانيتورها مقايسه كنيد. يكي ديگر از مزاياي خريد آنلاين اين است كه مي توانيد نظرات كاربران را روي مانيتوري كه انتخاب مي كنيد بخوانيد و از تجربيات آنها براي انتخاب درست استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.