اصول ساخت تابلو برق

۸۰ بازديد

 يكي از تجهيزاتي كه براي مصارف صنعتي، تجاري و مسكوني استفاده مي شود، محصولات بهترين توليدكنندگان تابلوهاي توزيع صنعتي است كه براي توزيع صحيح برق و ايجاد ايمني لازم مورد استفاده قرار مي گيرد. بزرگترين شركت هاي تابلو برق، انواع تابلو برق را بر اساس تجهيزات استاندارد برنامه ريزي و نصب مي كنند. در اينجا تعدادي از بهترين هاي اين صنعت آورده شده است.
طراحي و توليد تابلوهاي برق صنعتي به منظور حفاظت الكتريكي، نظارت و كنترل عملكرد تجهيزات الكتريكي انجام مي شود. طراحي و توليد تابلوهاي برق بسيار حائز اهميت است و با توجه به اين اهميت توجه به تمامي استانداردها در طراحي و ساخت انواع تابلو برق و ساخت تابلو برق فشار ضعيف در تهران ضروري است.

سطح ولتاژ، تجهيزات حفاظتي و كنترلي مورد استفاده و همچنين حساسيت قطعات الكتريكي از مهمترين عوامل در طراحي و قيمت تابلوهاي برق مي باشد. در عين حال، سازندگان بايد نقشه، ليست تجهيزات الكتريكي و تعداد كلكتورهاي لازم براي سفارش طراحي و ساخت تابلوهاي برق را داشته باشند.

سگال نيرو با چندين سال سابقه در بازار روشنايي و برق ايران يكي از قديمي ترين و شناخته شده ترين تامين كنندگان عمده فروشان لاله زار مي باشد. وجود يك شركت بانكداري بازار به ما اين امكان را داده است كه انواع بهترين محصولات بازار را با نازلترين قيمت در سراسر ايران توزيع كنيم.

بسياري از محصولات موجود در سايت شامل تخفيف ويژه براي خريد گروهي مي باشد. امكان خريد عمده به كليه همكاران و كارآفرينان محترم ارائه شده است و مي توانيد با توجه به تعداد سفارشات از درصد تخفيف برخوردار شويد.

 

ليست سازندگان تابلو برق تهران

در ادامه تعدادي از بهترين توليدكنندگان تابلو برق در تهران را معرفي مي كنيم.

آسيا تايلو
شركت آسيا تابلو عضو انجمن توليدكنندگان تابلوهاي برق و انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران و داراي كارت شناسايي از وزارت صنعت مي باشد. اين شركت با بهره گيري از دانش فني و مهندسين مجرب و كارگران ماهر و داراي ماشين آلات لازم مي باشد. در اين صنعت با استفاده از مواد اوليه مرغوب و همچنين با رعايت استانداردهاي فني مطابق با استانداردهاي بين المللي و مقررات مربوطه، به توليد تابلوهاي برق و تجهيزات الكتريكي مي پردازد.

سگال نيرو
گروه صنعتي سگال نيرو پخش كليه برق صنعتي مورد نياز، روشنايي و انواع كابل و سيني كابل، طراحي و ساخت انواع تابلو برق (MT-BT-HT) و باتري خازن، اجراي كليه برق و اتوماسيون ( PLC) پروژه ها نماينده رسمي شركت سارو المان گيت و سيني كابل TAT در استان تهران و نمايندگي فروش اينورتر AAGER

لاله زار آنلاين
شركت احسان صنعت پاسارگاد با بيش از 20 سال سابقه در زمينه مشاوره، طراحي و اجراي پروژه هاي اتوماسيون صنعتي و همچنين تامين تجهيزات اتوماسيون برق و صنعتي از برندهاي زيمنس، امرن و ياسكاوا.



اصول طراحي تابلو برق
طراحي و ساخت تابلو برق با سطح ولتاژ، جريان ورودي و فركانس مورد نياز انجام مي شود. در واقع تجهيزات حفاظتي، ورودي ها، خروجي ها، كليدها و فيوزها بر اين اساس مشخص مي شوند. سفارش انواع تابلوهاي برق بايد بر اساس دستورالعمل هاي مربوط به شرايط مكانيكي، حرارتي و رطوبت سنجي محيط نصب و اتصال و وسايل برقي انجام شود.

تابلو برق سازي در تهران اينجا كليك كنيد.

انواع تابلو برق صنعتي
پس از خودكفايي شركت هاي تابلوسازي در ايران اقدام به توليد انواع تابلو برق كردند. هر كدام از اين تابلوهاي برق كاربردهاي متفاوتي دارند و در محيط هاي مختلفي نصب مي شوند. بنابراين بايد بگوييم كه تابلوهاي برق به دسته هاي مختلفي تقسيم مي شوند.

پانل هاي توليد شده بر اساس ولتاژ به سه دسته تقسيم مي شوند: پانل هاي فشار ضعيف LV، پانل هاي فشار قوي HT، پانل هاي فشار متوسط ​​MT. هر كدام از اين پنل ها داراي ولتاژهاي متفاوتي هستند و در محيط هاي مختلفي نصب مي شوند. براي اطلاعات بيشتر مقاله تابلو برق MV و LV را مطالعه كنيد.

ما مي توانيم انواع ديگر تابلوهاي برق را از اين طريق دسته بندي كنيم. تابلوهاي تصحيح انرژي راكتيو يا بانك هاي خازني، اين تابلوها هزينه برق مصرفي را كاهش مي دهند.

تابلوهاي برق باراني فضاي باز، اين تابلوها به گونه اي طراحي و ساخته شده اند كه در فضاي باز ماندگاري طولاني داشته باشند. آنها معمولا براي محيط هاي مختلف آب و هوايي استفاده مي شوند. ضد زنگ هستند و عمري بيش از 30 سال دارند.

علاوه بر اينها مي توان به تابلوهاي اپراتور، تابلوهاي كنترل، تابلوهاي صنعتي، تابلوهاي اضطراري، تابلوهاي استارت ژنراتور، تابلوهاي كنترل از راه دور و تله متري و غيره اشاره كرد.اصول ساخت  تابلو برق

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.