مانيتور استوك و دست دوم

۴۵ بازديد

 مانيتور استوك و مانيتور دست دوم را با ارزان ترين قيمت و با بيشترين تنوع هوپاد كامپيوتر خريداري كنيد
مانيتورهاي استوك و كاركرده وارداتي و حرفه اي را تنها با چند كليك بخريد. اين مانيتورهاي وارداتي از اروپا و آمريكا سفارش داده شده و از اصفهان به سراسر كشور ارسال مي شود. مانيتورهاي مستعمل و وارداتي ما فوق العاده تميز هستند و با نازلترين قيمت عرضه مي شوند. اين مانيتورهاي اورجينال داراي ويژگي هاي مختلفي مانند پنل IPS، پورت HDMI و كيفيت تصوير و بازي Full HD هستند. علاوه بر اين، برخي از مدل هاي اين مانيتور اصلي كه براي كامپيوتر در نظر گرفته شده است، مجهز به اسپيكر، وب كم و ميكروفون هستند.

ورك استيشن استوك روي لينك كليك كنيد.

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/%d8%b3%d8%b1%db%8c-z/work-station/

 

طيف گسترده اي از نمايشگرهاي استوك و كاركرده
مانيتورهاي استوك وارداتي با برندهاي مختلف دل، اچ پي، سامسونگ، ال جي، بنكيو، لنوو، ويوسونيك و ... با بهترين كيفيت و بهترين شرايط به صورت فيزيكي بر روي كامپيوتر به فروش مي رسد. مانيتورهاي ما علاوه بر برندهاي مختلف به دسته هاي ديگري نيز تقسيم مي شوند.

در دسته بندي قيمت شاهد سه مدل مانيتور استوك مناسب براي كامپيوتر هستيم. كلاس اكونومي كه ارزان ترين مدل است تا دو ميليون تومان، ميان رده دو تا سه ميليون تومان و كلاس حرفه اي از سه ميليون تومان به بالا قيمت دارند.

همچنين در ويژگي سايز صفحه نمايش چهار دسته بندي مختلف براي مانيتور اصلي و دست دوم داريم. مدل هاي كوچك شامل صفحه نمايش هاي زير 20 اينچ، مدل هاي متوسط ​​شامل صفحه نمايش هاي 21-23 اينچي و مدل هاي بزرگ شامل صفحه نمايش هاي 24 اينچي و 27 اينچي به بالا هستند. اين مانيتورهاي استوك در پنل هاي IPS، TN و MVA موجود هستند. علاوه بر اين، اين مانيتورهاي اصلي و كاركرده داراي پورت هاي مختلفي مانند HDMI و DisplayPort با وضوح تصوير متفاوت مانند Full HD، 4K (UHD) و 2K (QHD) هستند.

اين تنوع تمام نيازهاي شما به يك مانيتور كامپيوتر را پوشش مي دهد كه شامل فعاليت هاي مختلفي مانند بازي، چند رسانه اي و فعاليت هاي خانگي است. مانيتورهاي حرفه اي كاركرده و استوك با پايه هاي بالابر و VESA كه قابليت چرخش صفحه نمايش و تنظيم ارتفاع را دارند در برندهاي مختلف در كامپيوتر هوپاد موجود مي باشد. اين مانيتورها براي فعاليت هاي حرفه اي مانند برنامه نويسي و گرافيك مناسب هستند.

گارانتي نمايش سهام و دوره تست
تمامي مانيتورهاي اصلي و كاركرده توسط كارشناسان ما تست و بررسي شده اند. اين محصولات داراي ضمانت سلامت و اصالت محصول مي باشند. علاوه بر اين، اين مانيتورهاي كاربردي يك دوره آزمايشي هفت روزه دارند. در صورت بروز مشكل در مانيتور، امكان عودت آن تا هفت روز پس از تحويل وجود دارد.

نمايش پرداخت آنلاين و تحويل سهام در سراسر كشور
پرداخت سفارش به صورت آنلاين و از طريق درگاه هاي امن بانكي با پشتيباني از كارت شبكه شتاب امكان پذير است. صفحه نمايش كامپيوتر هوپاد با بسته بندي مناسب به سراسر كشور قابل ارسال مي باشد. همچنين در صورت نياز به كابل برق يا تصوير مي توانيد در هنگام خريد درخواست خود را در قسمت يادداشت ها بنويسيد. با توجه به حساسيت صفحه نمايش و شكنندگي آن، ارسال اين محموله توسط تيپكس و باربري انجام مي شود.

برای مقایسه مانیتور و تلویزیون باید بدانید که دو دستگاه مختلف با ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوت هستند. مانیتورها عمدتاً برای استفاده در کامپیوترها و دستگاه‌های مشابه طراحی شده‌اند. آن‌ها دارای رزولوشن بالا، نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ کمتری هستند که به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر با کیفیت بالا و تجربه بازی یا کار با سرعت بالا را تجربه کنند. همچنین، مانیتورها معمولاً دارای ورودی‌های مختلفی هستند که امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

 

در مقابل، تلویزیون‌ها عمدتاً برای پخش تصاویر و ویدیوها از منابع مختلف مانند تلویزیون کابلی یا استریمینگ طراحی شده‌اند. آن‌ها اغلب دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری هستند که برای تماشای گروهی یا در محیط‌های خانگی مناسب است. تلویزیون‌ها معمولاً دارای امکانات اضافی نظیر اتصال به اینترنت، اپلیکیشن‌های مختلف و امکانات صوتی برای تجربه تماشای گسترده‌تر و چندرسانه‌ای‌تر هستند. در نهایت، انتخاب بین مانیتور و تلویزیون به نیازها و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، و بسته به کاربرد موردنظر، هرکدام مزایا و محدودیت‌های خود را دارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.